Üld- ja müügitingimused

Webshop Interior OÜ (edaspidi Teenuse osutaja), registrikoodiga 11105541 ja klient, kes vormistab Webshop e-poes tellimuse (edaspidi Klient), sõlmivad käesoleva e-poe kasutuslepingu (edaspidi Leping).

1. Tingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Webshop e-poe Klientide ja Teenuse osutaja Webshop Interior OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Webshop e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Teenuse osutajal on õigus igal ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

1.4. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

1.5. Webshop e-poes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

1.6. Kõik tooted Webshop e-poes on mõeldud koduseks kasutamiseks, juhul kui toote info juures pole kirjutatud teisiti.

1.7. Kõik tarneajad toodete juures on kirjeldatud tööpäevades või nädalapäevades.

1.8. Webshop e-pood piirdub, et .ee domeenilt müüb ainult Eesti riigi piires. Kehtib transport kui ka käibemaks hinnale ostes Eesti riigi piires. Võimalik osta teistesse EU riikidesse, transport kokkuleppel.

1.9. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata kui Kaup on laost otsa saanud (peale tellimuse esitamist selgub, et tellitav Kaup sai laost otsa). Kauba hinda või omadusi on E-poes kuvatud süsteemivea tõttu valesti. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul, kui Ostja on jõudnud Kauba eest ettemaksu teha.

2. Hinnakiri

2.1. Webshop e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%, kuid ei hõlma transpordikulu.

2.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja väljastama tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

2.3. Ostetud toodetele võib sõltuvalt tarnimisviisist lisanduda ka transpordihind, mida kuvatakse ostu vormistamisel.

2.4. Arvel kajastuvad hinnad koos käibemaksuga ning käibemaks on välja toodud ka eraldi reana.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil Klient on leidnud sobiva toote ning klikkinud lingile „Lisa ostukorvi“. Lisades toote ostukorvi avaneb ostukorv automaatselt.

3.2. Ostukorvis saate vajadusel toodete koguseid muuta või eemaldada. Eemaldamiseks klikkige toote ees oleval „prügikasti“ ikoonil. Muutes toote kogust ostukorvis, vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“. Soovi korral võite jätkata poes ostlemist nupu „Tagasi poodi“ kaudu ning lisada ostukorvi täiendavaid tooteid. Vajadusel saate ostukorvi sisu kontrollida ja muuta paremal üleval asuva lingi „Ostukorv“ abil.

3.3. Ostu vormistamiseks vajutage nuppu „Vormista ost“ ning täitke etteantud väljad: Maksja andmed, Kohaletoimetamise andmed, Kohaletimetamise viis ja Makseviis. Tellimus loetakse esitatuks kui Tellimuse ülevaate lehel vajutada nupule „Esita tellimus“.

Ostu on võimalik vormistada kahel viisil:

1. Maksa külalisena - ühekordne ost kus andmed salvestatakse ainult selle ostu tarbeks.

2. Registreeru - võimaldab registreeruda püsikliendiks ning edaspidiste ostude puhul on võimalik ostuprotsessi lihtsamalt ja kiiremalt läbida sisse logides kasutades salvestatud andmeid.

3.4. Makse info:

Kõikide makseviiside juures on võimalik valida ettemaksu suurus (50% ja 100%).

Müügileping loetakse sõlmituks ning tellimuse täitmist alustatakse juhul kui Klient on 7 tööpäeva jooksul tasunud vähemalt 50% tasumisele kuuluvast summast Webshop Interior OÜ arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti. Tellimus ja arve tühistatakse, kui Klient ei ole 7 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.

Pangalingid - peale tellimuse vormistamist suunatakse Teid valitud panga kodulehele makse vormistamiseks.

Peale makse sooritamist saadetakse Teile tellimus ja arve e-posti aadressile.

Järelmaksuga toodete ostmisel täidab Klient järelmaksu taotluse vormi ja jääb ootama vastust.

Järelmaksuga tellimuse puhul alustatakse tellimuse täitmist järelmaksu lepingu edukat allkirjastamist.

3.6. Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on Kliendil võimalik tellimusega tutvuda, selle õigsuses veenduda ning vajadusel andmeid muuta.

3.7. Juba esitatud tellimuse andmete muutmiseks peab Klient ühendust võtma Webshop e-poe klienditeenindusega.

3.8. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00 - 18.00. Kontaktinfo e-posti aadress: info@webshop.ee või Webshop e-poe klienditeeninduse telefon: 521 5970.

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. Pärast Lepingu jõustumist antakse Kliendile tooted üle vastavalt punktile 3.4. Kliendi poolt valitud viisil eelnevalt kokkulepitud ajal ning pärast seda kui tasutud on 100% tellimuse maksumusest.

4.2. Kui Klient on valinud toodete kohaletoimetamiseks meie kullerteenuse ning tasutud on 100% tellimuse maksumusest, võtab Webshop Interior OÜ Kliendiga ühendust pärast toote jõudmist lattu või toote olemasolul laos, et täpsustada toodete kohaletoimetamise aeg.

4.3. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja saatelehe allkirjastamist soovitame üle vaadata toote pakend. Nähtavate vigastuste korral soovitab Teenuse osutaja kaupa mitte vastu võtta ning teavitada sellest viivitamatult Webshop e-poe klienditeenindust. Saatelehte allkirjastades kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).

5. Lepingust taganemine

5.1. Kui Klient soovib pärast tellimuse esitamist, mil Kliendile ei ole tellimust üle antud, tellimuse tühistada, siis kohustub Klient sellest võimalikult kiiresti Webshop e-poe klienditeenindusele teatama.

5.2. Pärast toodete kättesaamist on Kliendil vastavalt Võlaõigusseadusele 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul kui Klient soovib tooteid tagastada ning Lepingust taganeda, kohustub Klient tagastamisõiguse kasutamiseks viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist) täitma reklamatsioonivormingu (ava SIIT) ning tagastama toote/tooted neid eelnevalt kasutamata ning originaalpakendis.

5.3. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Webshop Interior OÜ tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Webshop Interior OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Webshop Interior OÜ pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei peaWebshop Interior OÜ tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

5.4. Klient kohustub Lepingust taganemisel ja toote/toodete tagastamisel kandma kauba tagastuskulud 19,90 eurot, välja arvatud juhul kui tagastab toote Webshop Interior OÜ esindusse.

5.5. Kui tagastatav toode on halvenenud või vigastatud kliendi süül ning ei ole tingitud Teenuse osutajast, on Teenuse osutajal õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.

6. Pretensioonide esitamise õigus

Tulenevalt Võlaõigusseadusest on Kliendil õigus pretensiooni esitada 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast. 

Kui ost on sooritatud enne 01.01.2022, siis sellest esimese 6 kuu jooksul ilmnenud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise hetkel ja defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. Kui ost on sooritatud alates 01.01.2022, siis eeldatakse, et ühe aasta jooksul ilmnenud defekt oli olemas asja üleandmise ajal ja defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist.

Kui puudust ei õnnestu parandamise käigus kõrvaldada, on Kliendil õigus nõuda toote väljavahetamist. Raha tagastamist on võimalik nõuda vaid juhul, kui toodet ei ole võimalik asendada uuega selle puudumise tõttu.

Pretensiooni esitamise õigus kehtib eeldusel, et:

1) mööbli säilitamine, ladustamine ja paigaldamine, igapäevane hoidmine ja hooldus on teostatud tehase poolt antud juhendite kohaselt;

2) on järgitud tehase poolt antud juhendeid mööbli kaitsmise kohta niiskuse eest;

3) mööblit on kasutatud normaalsetes kodu- ja elamistingimustes;

4) mööblit ei ole ülekoormatud või kasutatud ebaotstarbeliselt;

5) on järgitud kasutamisviisi, hoidmist-hooldamist puudutavaid ja muid kasutamisjuhendeid.

Webshop Interior OÜ vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile: info@webshop.ee või helistada telefonil: 521 5970.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin (www.komisjon.ee). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (ec.europa.eu).

8. Isikuandmed ja nende kasutamine

8.1. Klient annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.

8.2. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel või konto loomisel. Kliendi poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks.

8.3. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

8.4. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Teenuse kasutaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.

8.5. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.

8.6. Klient annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

8.7. Klient annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi Kliendi e-posti aadressil juhul kui Klient on selleks eelnevalt nõusoleku andnud.

9. Vastutus ja vääramatu jõud

9.1. Teenuse osutaja vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Teenuse osutaja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2. Teenuse osutaja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada (vääramatu jõud).

10. Muud tingimused

10.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.2. Lepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

10.3. Tellimuse esitamisel, märkides linnukesega vastavas aknas „Olen tutvunud ja nõustun Webshop Interior OÜ Webshop e-poe kasutuslepinguga.”, nõustub Klient, et on tutvunud Lepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Lepingus toodud tingimustega.